sobota, 25 lipca 2015

1. Początek bloga i nowości z miasta

Hej ^^

Jestem Nicole, ale możecie mi mówić Nicki ^^
Witajcie na blogu Collie! Mamy nadzieję, że Wam się tu spodoba.

Ogólnie jestem happy, bo Julia pozwoliła założyć mi tego bloga. Bo w sumie to był mój pomysł, żeby go założyć :3

Jem Twistera! Omnomnom :33 O NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :O

Leon, co się dzieje?!


Ja... ja... on... on mi... ON MI KAPNĄŁ NA KLAWIATURĘ!!! NIEEE!!!

[facepalm]


Co się drzecie?

Leonowi lód kapnął na klawiaturę, i się biedaczek załamał -,-


Aha. A tak w ogóle, to cześć, jestem Vajper. :)

No to się postarałeś.


Leon nic nie powiedział...

Jak to nie?! Powiedziałem, że jem Twistera. Mniam ^^


A skąd ty go w ogóle wziąłeś? o.O?


Z lodówki ^^

To ja lecę do lodówki, weźcie wy coś napiszcie!


NO WIĘC, zostaliśmy zmuszeni do pisania tego bloga. Bo to był pomysł Nicole -,-

Ale zgodziliśmy się geniuszu. A zresztą... popatrz w temat. 


No widzę.


To gratuluję. No dobrze, tak więc przydałoby się coś napisać o tych nowinkach. 


Ale jakich nowinkach?


U nas w mieście będą nowe Collie geniuszu!


SERIO?! O.O


[FACEPALM] Tak, serio. Dwaj chłopacy :D


No to będą nowi znajomi na Skate :DD


A skąd wiesz, że oni jeżdżą na deskorolce?


Bo wszystkie NORMALNE Collie jeżdżą na deskorolce -,-


Ja JESTEM normalny -,- 


No bardzo xDD


Wróciłam. Nie było już więcej lodów :\ Co wy tu napisaliście... Mieliście opowiedzieć coś więcej o tych nowych, a nie się kłócić!


Hahah :D

:D


-,-' Więc jak już te dwa geniusze napisały, będą to dwaj chłopacy. Są chyba w takim wieku jak my. Ale chwila... nowe Collie... to znaczy, że będą kolejni autorzy na blogu?!


No na to wychodzi xDD

xDD


I z czego się chichracie? -,-'


A nic, nic. Ale ty dalej będziesz jedyną dziewczyną Collie xDD

Pfff... I co z tego! A z resztą... mam tylko nadzieję, że są ładni ^^


Dziewczyny...

Cicho bądź -,-


Dobra, my z Vajperem idziemy do tego klubu Fitness u spanielek, przejdziesz się z nami?

Chętnie ^^



Dobra, to my się żegnamy, i lecimy już do klubu! Pa!

~Nicole, Leon i Vajper

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Zapowiada się bardzo fajny i zabawny blog :3
    Czekam razem z wami na nowe collie :D

    Ja i Alice pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń